Photoshop: CD-Cover - apjävel

image2
Här har vi ett cover till mitt kommande demo som heter "The Saga Continues".
Förhoppningsvis så kommer det vara klart framåt maj, 2008 nångång. Det blir
Hiphop
för hela slanten. Den kommer som ni ser innehålla 4 låtar, varav två är
svenska
och två är engelska. Det kommer stå på min blogg när det väl är klart
så ni som är intresserade av att köpa den vet.

"So stay tuned for updates about that!"


Blev inte så mycket sova som jag hade tänkt mig, men det är sånt som händer.

Tills vidare, Ha en bra dag!

// m

Comments
Posted by: cee

skitsnygg cd-cover, verkligen!

och ang det tidigare inlägget; nej du ska inte klaga - tänk på lilla mig. ehe.

2008-02-13 @ 08:35:50
Posted by: m

Tack tack :>

Hehe tänker alltid på dig babe!

2008-02-13 @ 09:22:46
URL: http://apjaevel.blogg.se

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback