On a trip.


En värld uppenbarade sig framför mig i form av fem stycken sinnen.
Jag såg, hörde, smakade, luktade och kände. Som likt en bok bläddrar,
bläddrade sig denna värld där framför mig, bakom mig, inuti mig, runt
omkring mig. Den va, den är.

Tiden står stilla och mina sinnen arbetar för fullt med att hålla sig på en
medveten nivå. Tankarna är många och kreativiteten är stor. Allting blir
påtagligt och stundtals vet man varken ut eller in. Varje pixel av synen,
varje ton av hörsel, varje arom av lukten, varje centimeter av känseln tog
mig på en ny resa för vad varje sinne uppfattade. Dessa tankar är därför
bara en bråkdel av detta ögonblick då jag såg, hörde, smakade, luktade
och kände hur världar skapades framför mig, bakom mig, inuti mig och
runt omkring mig. Dom va, dom är.


Tills vidare, enjoy all your moments!

// m

Comments

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback