Tyler


Bara för att jag är ödmjuk så är jag ingen superhjälte. Näe, jag är bara ett fyllo. Visst jag bryr mig om människor och ser att någonting är fel här i världen men inte fan gör det mig till någon superhjälte, bara mänsklig. Om du frågar mig så är det rätt omänskligt egentligen. Ja, att bry sig om människor. Folk hatar så mycket nu för tiden så det känns mer mänskligt att vara ond snarare än god.

        Folk ser mig som en klok, smart och värsta häftiga personen. Är min bild av mig själv fel eller är det bara människor överlag som är i behov av någon övermänniska? Någon som alltid finns där för dom, någon som glömmer bort sig själv helt och hållet och ägnar all tid i världen åt alla andra. Oavsett så är inte jag den personen. Jag är ett själviskt fyllo som bara bryr sig om sig själv. Känn er lurade era jävla offer, känn er lurade.

        Tyler nickar med ett självbelåtet leende och flyger iväg.


Tills vidare, vi hörs.

// m

Comments
Posted by: Therese

Jag fortsätter min mission där kramar och omtanke ska besegra roten till allt ont. Puss

2008-11-28 @ 01:41:47
URL: http://ekorren.de/therese
Posted by: cee

för att kunna bry sig om andra bör man bry sig om sig själv i första hand. det är lätt att man ger hela sig till sina vänner och sin familj, men ibland måste man stanna upp och andas, och tänka på sig själv. för vad har man att ge om man själv inte är hel?

2008-11-28 @ 23:56:27
Posted by: m

Therese, kramar är obetalbart om inte annat en bra jävla början. Tänk om alla bara gick runt och kramade varandra. Världens största xtc-fest liksom fast utan drogen i sig. Helt underbart om du frågar mig :) Du är i särklass en person man bör se upp till och lära sig av :)



cee, Det har du alldeles rätt i. Har man bara ett tomt skal så spelar det ingen roll hur mycket du än försöker för det du försöker tillhanda ha med är bara stoft.





Det är dock för lite kärlek och för mycket egoism som från början är en bra sak så länge man inte låter det förorenas av girighet och materialism. Nä KROSSA KAPITALET och börja KRAMAS. Jag är lätt på!

2008-12-14 @ 05:13:14
URL: http://apjaevel.blogg.se/

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback