Det är Ni som är robotar.


Folk säger att jag är en drömmare.

Det är förvisso sant till en viss del, men jag skulle vilja benämna mig själv som kreativ snarare än som en drömmare. Jag skapar illusioner av verkligheter som kan bli sanna. Vad tror ni en religion är, eller en ideologi, ja politik överlag. 
          Jo en kreativ idé/tanke, eller som sagt, en illusion av en verklighet som sedan utvecklats till något som blivit sanning. Eller rättare sagt någons sanning som folk sedan tagit sig till.  Tänk på vad det är för propaganda du matas med dagligen från alla olika håll. Skapa din egen sanning istället för att leva som en robot och slav under någon annans.


Tills vidare, kreativitet är Messias

// m

Ps. Kul att hela det här inlägget grundar i att jag låg och tänkte på hur sur jag blir när folk hatar, t.ex homosexuella. Vi är alla sexuella varelser och lever tack vare fortplantning. Kvoten hatet försöker styra genom krig och så vidare anser jag dock vara något sämre än som sagt exempelvis homosexualitet. Folk är fan ignoranta och sjukdomen är okunskap. Oh well now, det är waaay past my bedtime så vi hörs la. Ds.

Comments

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback