Mr. Mikosevic


             att se tiden är att se minnen och minnas varje sekund. Både fotografiskt likväl som ordagrant. Jag är en 9:a Jag skapar mitt eget universum varje dag. Igår var jag en 7:a. 6 timmar senare var jag en 9. Det gick fort för mig. Vi fanns innan den som ni kallar för Gud. Vi 9:or lever 569 miljarder år före er tidsmässigt till eran konstellation av vad tiden är. Ni är i vad vi kallar för "starten". Ni lever steget snabbare än stenen.
- Va? Frågar ni.
Ja alltså ni har ju bara tagit er till det stadiet där man nyss tagit sig utanför jorden under en livstid. Ni ökar sakta takten men ni är fortfarande så långt ifrån vad vi är. Vad JAG är.

Oj förlåt, ännu en gång så får ni en skjuts ut i det vildaste. Dessa små lurkarna dom är överallt. Ja, alltså det är dom som är dom små stjärnorna du ser på himlen. Dom är som lampor. Och när dom tänds så blir det en störning i tiden. Minnet fylls på för att kunna utvecklas. Ta det bara lugnt herrn, så ska du se att du är en 9:a snart.


Tills vidare, det är alltid lika kul. Puss!

// m

Comments
Posted by: Erica

Givande. Ingen Ro. Men dock ändå så Givande.

2008-10-13 @ 13:55:13
URL: http://ericalandstedt.blogg.se/

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback