Filmmanusförfattare.


Jag är en sån författare som egentligen skulle vilja göra bögbudget filmer. Ja, ni hörde mig bögbudget inte högbudget. Fan jag vill göra film men jag är fattig som satan så jag kan inte. Därav får jag måla min egen film i form av ord och vara en bokförfattare. Dock via internet och via en blogg. Men jag målar film med hjälp av ord. Okej vi låtsas att jag gör det i alla fall. Men detta är ju bara en del av hela konspirationen ändå egentligen.

Not till Mikael: Vadan detta? Börjar du förlora ditt självförtroende?
             - Vet inte, men det är tröttsamt att alltid vara så jävla intressant.
Not till Mikael: Hallå, du har suttit i lite mer än en timme. Skärp dig.
             - Okej då!


Tills vidare, puss kära läsare.

// m

Comments

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback