Not till Mikael - posta så fort som möjligt.


utnyttja det goda tillfället så har du svaret på allt. Varje filmidé är en bra idé. Allt kan förändra din situation på bara några minuter. Haha det låter som värsta knarkguiden det här. Men jag lovar er det är det inte. Det här är helt enkelt bara ett tredje försöket att ta över hela världen, förlåt jag menar givetvis inte hela världen utan kanske bara ehm, alltså. Mannen suckar djupt. Berättelsen stannar upp och ni likväl som jag, för jag är där nu inser att shit, killen skriver det här precis nu i samma stund som vi läser. Försök tre kommer inte vara lika enkelt som innan. Jag är en man med en plan och ni ska banne mig förlora. Sorry, jag blev visst lite tagen av mig själv där ett tag. Idag ska vi prata om kärnkraftverk påverkar miljön. Eller, Ska vi det? Nej. Idag ska vi fortsätta läsa tidigare verk och alster för vi återkommer med ett fjärde försök lite senare.


Tills vidare, ha en fortsatt trevlig bråkdel av mitt liv.

// m

Comments
Posted by: Isabella.

Varför inte ta över världen? kom igen, nu när du väl är påväg, sluta hindra dej själv dummer.

2008-09-15 @ 15:26:17

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback