The End: The Misson.


Ska bli kul och se om ni alla förstår vad jag pratar om. Människor är ju överlag rätt korkade.

Förlåt, novac kom förbi och va kaxig. Det var alltså inte jag som skrev. Jag tycker ni är
klockrena! Så låt oss fortsätta en annan dag med en annan historia. För detta var historian
om The Misson.


Tills vidare, Tankar är verklighet! Och läser ni nu detta inlägg så vet ni likväl som jag att det
är både början och avslutet på "The Misson". Om ni är "första-gångs-läsare" så ber jag
er vänligen att börja läsa första inlägget av "The Misson". På återseende!

// m

Comments
Posted by: Therese

Helt seriöst Mikael så är det alldeles för många inlägg att läsa när man är trött (vilket jag givetvis gjort ändå eftersom jag förutsätter att det gör dig på gott humör att skriva och därför känner en viss skyldighet att läsa). Tänk på mig ibland, jag tänker på dig varaenda gång jag ser en kastanj. Puss

2008-09-14 @ 23:27:03
URL: http://www.ekorren.de/therese
Posted by: m

Helt seriöst så tycker jag du ska ta dig tiden att läsa hela berättelsen för alla "the mission"-inlägg är en och samma novell. Skitflummigt jag vet men ta dig tid så lär du förhoppningsvis förstå det hela.



Tänker på dig mer än du anar vännen! puss

2008-09-14 @ 23:31:40
URL: http://apjaevel.blogg.se/
Posted by: glenndinvänn

har tänkt en del på det du skrivet och fan vet och kanske att jag fått ihop det på något annat flummigt sätt än du menar men...aarghhh.. jo jag har nog det mesta kanske typ...



läser faktiskt din blogg så ofta det händer nått där, du fångade mej in "real life" så jag vill veta vad som händer runt dej..så för fan fortsätt skriv!! gör allt det där du vill göra men inte det du inte vill göra, men kanske .... ehh du fattar hoppas ja

peace!



2008-09-15 @ 17:03:13
Posted by: Fred Fräs

My baby is a headfuck! ;)

Mycket bra my old champ, mycket bra!



//Ert kissande mongo

2008-09-19 @ 18:41:08
URL: http://mustigabitar.blogg.se/

Comment the post:

Name:
Remember me?

E-mail: (Hidden)

URL/Blog:

Comment:

Trackback